Roskilde Fjordsejlads med "Hjortholm" (august)

Tag med familie og venner ud i det blå på sommersejlads i Roskilde Fjord med Hjortholm

Vælg billetter

Fjordsejladsen giver folk i alle aldre mulighed for at opleve Nationalpark Skjoldungernes Land fra søsiden. Hop ombord i Roskilde Havn og tag en rundtur omkring Ringøen i Kattinge Vig.

På turen rundt i Kattinge Vig vil du bl.a. opleve den smukke natur på Bognæs, kongeriet Elleore og få en fantastisk udsigt til Roskildes skyline fra vandet. Sejladsen med Hjortholm giver også mulighed for at komme tæt på fjordens fugleliv, bl.a. Europas største rovfugl, Havørnen, som yngler i skoven ved Bognæs. Med en kikkert kan du også se både fjordternen, troldanden, rødben, edderfuglen, gæs og mange andre fugle.

Du kan også lytte lydfortællinger om fjordens enestående natur, dens betydning for fuglene og et indblik i livet under vandet. Download nationalparkens app og find ruten ’Sommersejlads i Roskilde Fjord’.

Rederiet Stromma står bag sejladsen med Hjortholm i et tæt samarbejde med VisitFjordlandet og Nationalpark Skjoldungernes Land.Varighed: 1 time ( + 15 min. til af/påstigning)

Billetter til turen i juli måned finder du her.

Voksne: 99 kr. pr. personBørn (under 12 år): 49 kr. pr. person

Børn (under 2 år): gratis

Det er tilladt at medbringe mad- og drikkevarer ombord.

Hjortholm er ikke kørestolsvenlig.

Hunde ombord er ikke tilladt.

Hjortholm / Strömma Roskilde Havn, Vikingeskibsmuseets mole Vindeboder 12
4000 Roskilde, Danmark

Belépés

Az alábbi közösségi oldal fiókokat is hozzácsatolhatja fiókjához:

sign in with google